Reklamacja

Zauważyłaś/eś w produkcie wadę?

Każdy produkt masz prawo zareklamować w ciągu 2 lat od jego otrzymania. 

Dokładne informacje na ten temat znajdziesz w regulaminie (§ 7. Reklamacje).

 

Dla Twojej wygody opisujemy jak to zrobić najszybciej w kilku prostych krokach.

 

 

 

REKLAMACJA

 

1.  Wydrukuj i wypełnij oświadczenie reklamacyjne.

Możesz też napisać je odręcznie lub wysłać maila podając w nim informacje z oświadczenia.

 

2. Zapakuj reklamowany produkt, wypełnione oświadczenie (jeśli nie zostało wysłane mailowo) i dowód zakupu.

 

3. Wyślij paczkę na adres firmy podany w oświadczeniu.

 

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. Gdy wada zostanie przez nas uznana otrzymasz zwrot kosztów wysyłki, a reklamowany produkt zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub zostanie zwrócona gotówka. Koszty wysyłki naprawionego/nowego produktu pokrywa sklep.

 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania czy wątpliwości, skontaktuj się z nami przed złożeniem reklamacji.