Zwrot i wymiana

Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? A może rozmiar okazał się nietrafiony? 

Nie martw się, masz 14 dni na zwrot lub wymianę.

Pamiętaj jednak, że nie dotyczy to produktów robionych na specjalne zamówienie oraz nieznajdujących się w ofercie sklepu (np. robionych na indywidualny wymiar lub z nadrukowaną adresówką).

Dokładne informacje na ten temat znajdziesz w regulaminie (§ 8. Zwrot towaru oraz § 9. Wymiana towaru).

 

 

Dla Twojej wygody opisujemy jak to zrobić najszybciej w kilku prostych krokach.

 

 

 

ZWROT

 

1. Wydrukuj i wypełnij oświadczenie zwrotu.

Możesz też napisać je odręcznie lub wysłać maila podając w nim informacje z oświadczenia.

 

2. Zapakuj zwracany produkt, wypełnione oświadczenie (jeśli nie zostało wysłane mailowo) i dowód zakupu.

 

3. Odeślij paczkę na adres firmy podany w oświadczeniu.

 

 

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Niezwłocznie po otrzymaniu paczki wyślemy Ci zwrot kwoty za produkt oraz zwrot kosztów wysyłki (koszt najtańszego zwykłego dostarczenia towaru zgodnie z cennikiem zamieszczonym w § 6 ust. 2 regulaminu).

 

 

 

WYMIANA

 

1. Złóż zamówienie na nowy produkt, a w uwagach do zamówienia wpisz "Wymiana".

Wybierz metodę płatności "Zwykły przelew".

 

2. Wydrukuj i wypełnij oświadczenie wymiany

Możesz też napisać je odręcznie lub wysłać maila podając w nim informacje z oświadczenia.

 

3. Zapakuj wymieniany produkt, wypełnione oświadczenie (jeśli nie zostało wysłane mailowo) i dowód zakupu.

 

4. Wyślij paczkę na adres firmy podany w oświadczeniu.

 

 

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem

Niezwłocznie po otrzymaniu paczki wyślemy do Ciebie nowo zamówiony produkt.

Wysyłamy na nasz koszt za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Paczkomatu. Jeśli wybierzesz droższy sposób dostawy (przesyłkę kurierską) trzeba będzie dopłacić różnicę. W przypadku wymiany na produkt w tej samej cenie, nie ponosisz dodatkowych kosztów. W przypadku różnicy cen w produktach (w zależności: wymiana tańszego na droższy lub droższego na tańszy) dopłacasz różnicę lub my zwracamy różnicę Tobie. Po złożeniu nowego zamówienia otrzymasz maila z kwotą do zapłaty.